HET BESTUUR
HET TWEEËNVEERTIGSTE BESTUUR DER A.S.V.L. SEMPITERNUS VITAE MODUS NOSTER
Elk Bestuur bestuurt een jaar lang onze vereniging. Hieronder vind je het huidige Bestuur, de functieomschrijving van elk bestuurslid en zijn/haar contactgegevens.
PRAESES
Geert Oosthoek
De Praeses van Sempiternus is de voorzitter van het Bestuur. Deze persoon leidt de bestuursvergaderingen, het Interdisputair en de Algemene Ledenvergaderingen. Tevens is
de Praeses naar buiten toe de woordvoerder namens het Bestuur en de vereniging. Als Praeses verzorg je het contact met externe partijen zoals andere verenigingen (IBOS),
bedrijven en gemeentes (Stedelijk Overleg).
Contactgegevens
Praeses@Sempiternus.nl
VICE-PRAESES
Jip Nolta
De Vice-Praeses van Sempiternus is plaatsvervangend voorzitter van het Bestuur. In die hoedanigheid zit hij/zij de bestuursvergaderingen, het Interdisputair en de Algemene Ledenvergaderingen voor als de Praeses niet aanwezig kan zijn. Tevens is de Vice-Praeses
verantwoordelijk voor het ledenbehoud, de Ledeninauguratie, Jaarclubvorming, het actief betrekken van Reünisten en het educatieve aspect binnen de vereniging. De Vice-Praeses is dan ook het gezicht richting de Hogescholen en de Reünisten. Tevens is de Vice-praeses verantwoordelijk voor het binnenhalen en behouden van Sponsoren.
Contactgegevens
AB-ACTIS
Renée Witte
De Ab-Actis van Sempiternus is verantwoordelijk voor de correspondentie binnen en buiten de vereniging. Zo verzorgd de Ab-Actis de uitnodigingen voor vergaderingen en evenementen, beantwoordt hij/zij mails gericht aan de vereniging en is hij/zij verantwoordelijk
voor het opstellen van bestuurswissel- en dankbrieven. Ook is de Ab-Actis verantwoordelijk voor het verenigingsblad ‘De Neus’ en de Jaarplanning. Tevens stelt de Ab-Actis notulen op van bijvoorbeeld bestuursvergaderingen, de vergaderingen van het Interdisputair en Algemene Ledenvergaderingen.
Contactgegevens
QUAESTOR
Jarne Schoot
De Quaestor van Sempiternus is verantwoordelijk voor de financiën van de vereniging. Zo stelt hij/zij aan het begin van het jaar een begroting op, kent budget toe aan de verschillende
projecten binnen de vereniging, voert budget controles uit, verricht de dagelijkse betalingen, houdt de boekhouding bij en is in staat om de Kas Controle Commissie en de Algemene
Ledenvergadering op een correcte wijze te informeren over de financiële staat van de vereniging.
Contactgegevens
ASSESSOR SOCIËTEITSZAKEN
Samira Bonte
De Assessor Sociëteitszaken van Sempiternus is verantwoordelijk voor de taken rondom de Kroeg. Zo verzorgt de Assessor de inkoop van drank, glazen en verdere benodigdheden, maakt hij/zij een rooster voor de Sociëteitscommissie en de Tapcommissie. Ook zit hij/zij de
vergaderingen van de Sociëteitscommissie voor. Ook is de Assessor Sociëteitszaken gezamenlijk met de Praeses aanwezig tijdens vergaderingen van het Stedelijk Overleg en onderhoudt hij/zij goed contact met de gemeente en politie.
Contactgegevens
ASSESSOR EVENEMENTEN
Marit Lakeman
De Assesor Evenementen van Sempiternus is verantwoordelijk voor alle activiteiten in en rondom de vereniging. De Assesor organiseert en coördineert evenementen zoals verschillende thema feesten, houdt zich bezig met de sportteams van Sempiternus en
organiseert onder andere de jaarlijkse sporttoernooien en de skireis. Een voorbeeld van een evenement is het jaarlijkse Gala om de verjaardag van de vereniging te vieren.
Contactgegevens
Evenementen@sempiternus.nl
ASSESSOR PR & PROMOTIE
Sjoerd Dubbelhuis
De Assessor PR en Promotie van Sempiternus is de creatieve geest binnen het Bestuur, zo is de Assessor verantwoordelijk voor de publieke relaties en ludieke acties. De Assessor beheert de sociale media kanalen en website van de vereniging en zorgt voor promotiemateriaal. Daarnaast coördineert de Assessor de introductieweken en de
aanwezigheid bij de Open Dagen van het NHL Stenden.
Contactgegevens